czwartek, 16 lutego 2017

Wywiad Rosy Mendes z WWE.com na temat jej odejścia. Czy jeszcze wróci !?

Znalezione obrazy dla zapytania rosa mendes 2014
 
Kliknij (Czytaj więcej) aby przeczytać

Ostatnio Rosa Mendes udzieliła wywiadu dla WWE.com, wypowiedziała się między innymi o swojej poważnej decyzji czyli o odejściu z federacji McMahona po ponad 10 latach.
Rosa powiedziała:
 
Jak wiadomo jestem nową mamą. Cóż, nie taką nową, minął już rok, ale uważam, że kiedy się starzejesz to twoje marzenia się zmieniają. Przez lata moim marzeniem było wygranie mistrzostwa WWE. Teraz podarowałam komuś życie w prezencie i jestem z mężczyzną moich marzeń. Jest inaczej.”
 
Rosa rówież wypowiedziała się na temat swojego ulubionego momentu w karierze, a mianowicie napisała:
 
Moim ulubionym momentem było przeskoczenie przez barykadę. Moja obsesja na punkcie Beth Phoenix była nie z tego świata i musiałam przeskoczyć przez barierkę i zaatakować Meline…kilka razy! Wtedy WWE powiedziała „Wow, chyba mamy gwiazdę w naszej garści.” To była wielka chwila.”
 
Rosa została również zapytana czy kiedykolwiek powróci na ring WWE, gdzie odpowiedziała że jej pasja do WWE nigdy nie wygasła, czym dała nam do zrozumienia że nie wyklucza możliwego powrotu za jakiś czas.
Cały wywiad w wersji angielskiej możecie przeczytać pod tym LINKIEM
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz