wtorek, 14 lutego 2017

Rosa Mendes odchodzni z WWE na emeryturę !

Znalezione obrazy dla zapytania wwe rosa mendes
 
Kliknij (Czytaj więcej) aby przeczytać

Z przykrością informuję, że jedna z ostatnich weteranek Rosa Mendes ogłosiła zakończenie
kariery w federacji WWE.
Poinformowała nas o tym w swoim jednym z ostatnich postów na Instagramie, gdzie podziękowała wielu osobom którym wiele zawdzięcza. Rosa dokładnie napisała:
 
Dzisiaj są pierwsze urodziny Jordan oraz dzień, w którym ogłaszam swoje odejście z WWE. Kiedy pisze te słowa to mam łzy w oczach z powodu miłości ze strony mojej rodziny w WWE i zwłaszcza ze strony WWE Universe. Przez ostatnie 10 lat WWE było moim życiem, moim światem i moją rodziną. Byłam Rosą Mendes. Teraz jestem Mileną Roucką, matką Jordan, przyszłą żoną i ciężko pracującym przedsiębiorcą.
Przez lata miałam niezwykłą okazję by sprawiać, że ludzie na całym świecie się uśmiechają, występowałam przed setkami tysięcy fanów i karmiłam się adrenaliną od fanów WWE. Dzisiaj mam tę prześliczną córeczkę, @realjordanschubenski, który patrzy na mnie z najczystszą miłością. Nie ma na tym świecie rzeczy, której bym dla niej nie zrobiła. Jestem z mężczyzną moich marzeń, który mnie wspiera i bezgranicznie kocha @bobbyschubenski i prowadzę udany biznes @totallyfitmama z moją najlepsza przyjaciółką @fitmamacourt. Kiedyś marzyłam o zostaniu mistrzem WWE. Teraz moim marzeniem jest by być najlepszą matką jaką mogę, by uszczęśliwiać i zachwycać mojego ukochanego męża i by naprawdę zmieniać życia ludzi z @totallyfitmama.
Nareszcie odkryłam szczęście, ale zajęło mi to wiele lat i wiele łez by mieć to życie, które teraz mama. Było potrzeba odwagi i siły by zaszły te pozytywne zmiany, które mnie doprowadziły do tego punktu. Wiem w moim sercu, że każdy może znaleźć szczęście w ten sam sposób co ja. W końcu o siebie zadbałam co dało mi siły by zadbać o ludzi, których najbardziej kocham. @bobbyschubenski jesteś moją miłością, moją inspiracją. Dziękuje za dawanie mi siły by być najlepsza kobietą jaką mogę być.
@chantic dziękuje za bycie przy mnie przez ten cały czas. Jesteś więcej niż moją siostrą, jesteś moją drugą połówką. Mamo i tato, dziękuje za wysłuchanie mnie i dawanie najlepszych rad. Zawsze tam byliście przez 24 godziny na dobę i dziękuje za wspieranie mnie podczas mojej kariery w WWE i za nie pozwolenie mi odejść kiedy cierpiałam lub byłam przybita. Terri i Bob dziękuje za bycie najlepszymi przyszłymi teściami jakich kobieta może mieć. Traktowaliście mnie jak córkę od pierwszego dnia i bardzo was kocham. @renapaulos jesteśmy siostrzanymi duszami na całe życie. @natbynature dzięki tobie podróżowanie z tobą było przygodą, a nie pracą. Będzie mi ciebie bardzo brakować. Dziękuje za dotrzymanie moich wszystkich sekretów i bycie przy mnie na dobre i na złe. Jackie, dziękuje za nasze długie rozmowy i za bycie takim lojalnym przyjacielem.
Rob Macintyre dziękuje za twoją pomoc w znalezieniu poświęcenia i zaangażowania w pracy nad moim ciałem i teraz za twoją pomoc w Totally Fit Mama. Moje najlepsze przyjaciółki z mojego rodzinnego miasta Vancouver @phamiase, @secret_agent_taz @nikichisani @murnzi @sammydsilva i @emzevo. Kocham was wszystkie i prędko się z wami zobaczę! Moim #MendesLuverz i Ebony z Rosa-Mendes.com za zawsze bycie po mojej stronie. @totallyfitmama, prowadzenie tego biznesu razem i stworzenie z tego stylu życia wiele mnie nauczyło. Pasja, którą dzielimy @fitmamacourt by zmienić coś w ludziach, by wpłynąć na ich zdrowie i pokazać im, że mogą żyć zdrowo w fajny, prosty i tani sposób, stała się moją miłością.
(…) Na koniec zostawiłam najlepsze. Vince McMahon dziękuje za te szansę bym mogła robić to co kochałam przez te wszystkie lata oraz dla niesamowitych fanów WWE. Wasze wsparcie i wasza miłość znaczą dla mnie wszystko. Kocham was każdą częścią mojego serca. Jeszcze nie zamknęłam drzwi do świata rozrywki więc zobaczycie mnie wkrótce. Kocham każdego z was i dziękuje za danie mi szansy bym mogła być częścią waszego życia.”
 
Osobiście jestem w szoku, myślałem że Rosa nie zakończy kariery w federacji McMahona, oczywiście to że Rosa Mendes postanowiła odejść to nie oznacza że zamykam blog, będę opisywał to co się dzieje i będzie się dziać w życiu Rosy.
Jest mi bardzo smutno, ale z całego serca dziękuję Rosie Mendes za te wspaniałe 10 lat w WWE, może Rosa nie była najlepsza w ringu, ale za to była wspaniałą menadżerką.
#ThankYouRosaMendes

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz